<1--tutaj-- toolbar>

Harmonogram realizacji projektu

  1. Rozpoczęcie realizacji Projektu: III kwartał 2009 r.
  2. Złożenie zamówienia na prace budowlane : rozbiórka, roboty murowe, tynkarskie, okładziny ścienne, położenie posadzek, Wykończenie instalacji wentylacyjnej, roboty malarskie: III kwartał 2009 r.
  3. Złożenie zamówienia na windy i montaż: III kwartał 2009 r.
  4. Rozbiórka: III kwartał 2009 r.
  5. Złożenie zamówienia na wymianę instalacji wodnokanalizacyjnej: III kwartał 2009 r.
  6. Zamówienie na roboty związane ze stolarką okienną i złożenie zamówienia na okna: IV kwartał 2009 r.
  7. Roboty murowe (w tym wylanie nadproży, podciągów, wylanie posadzki, schodów do klatki schodowej): IV kwartał 2009 r.
  8. Roboty związane z instalacją wind towarowych i instalacja wind towarowych: IV kwartał 2009 r.
  9. Zamówienie na prace związane z instalacją elektryczną: IV kwartał 2009 r.
  10. Wymiana instalacji sanitarnej (wodno-kanalizacyjnej): IV kwartał 2009 r.
  11. Przerobienie istniejącej instalacji elektrycznej: IV kwartał 2009 r.
  12. Roboty tynkarskie: IV kwartał 2009 r.
  13. Położenie okładzin ściennych: IV kwartał 2009 r.
  14. Położenie posadzek: I kwartał 2010 r.
  15. Roboty związane ze stolarką okienną (wymiana okien w strefie ognioodpornej, doświetlenie 2 sal i kuchni): I kwartał 2010 r.
  16. Zamówienie stolarki drzwiowej i prac związanych z wymianą ww. stolarki: I kwartał 2010 r.
  17. Złożenie zamówienia na projekt strony internetowej: I kwartał 2010 r.
  18. Zamówienie osprzętu elektrycznego, elementów białego montażu (miski sedesowe, umywalki, bidety, prysznice): I kwartał 2010 r.
  19. Zamówienie sprzętu kuchennego i mebli kuchennych (magazyny, kuchnia, zmywalnia , przygotowalnia): I kwartał 2010 r.
  20. Złożenie zamówienia na wyposażenie sal dydaktycznych w meble i materiały dydaktyczne: I kwartał 2010 r.
  21. Złożenie zamówienia na sprzęt multimedialny, komputerowy. Zamówienie instalacji internetowej wraz z kamerami. Zamówienie centralki telefonicznej + montaż. Zamówienie domofonu + montaż: I kwartał 2010 r.
  22. Roboty związane z centralnym ogrzewaniem (zainstalowanie dodatkowych grzejników): I kwartał 2010 r.
  23. Wykończenie instalacji wentylacyjnej: I kwartał 2010 r.
  24. Prace związane z wymianą stolarki drzwiowej wewnętrznej: I kwartał 2010 r.
  25. Roboty malarskie: I ? II kwartał 2010 r.
  26. Montaż osprzętu elektrycznego i biały montaż: II kwartał 2010 r.
  27. Montaż sprzętu kuchennego i mebli kuchennych (magazyny, kuchnia, zmywalnia, przygotowalnia): II kwartał 2010 r.
  28. Wyposażenie sal dydaktycznych w meble i materiały dydaktyczne, oraz sprzęt multimedialny: II kwartał 2010 r.
  29. Zainstalowanie kamer cyfrowych , podłączenie do strony internetowej, zamontowanie domofonu, centralki telefonicznej z telefonami: II kwartał 2010 r.
  30. Zakończenie prac i oddanie budynku (odbiór przez Sanepid i Straż Pożarną, Nadzór budowlany): II kwartał 2010 r.
  31. Zarządzanie Projektem: III kwartał 2009 r. ? II kwartał 2010 r.